מפתחות לבנייה נכונה של אתר עסקי

הקמת אתר מצולח הינו תהליך הדורש מקצועיות רבה. קבלו מספר עקרונות מנחים אשר מהווים בסיס ליצירת אתר חדש.

פורסם בתאריך: 13/12/2015

שימוש בצילומים איכותיים

 

תמונה שווה אלף מילים תמונות מסייעות ללקוחות שלך לראות, באופן מיידי, אם יש לך את מה שהם מחפשים. ככל שתעלה יותר תמונות לאתר, הלקוחות שלך יקבלו מידע טוב יותר. ככל שלקוחותיך רואים יותר, כך סביר יותר שהם ירימו את הטלפון כדי להתעניין ולבצע רכישה. 

 

  • אם אתה מוכר מוצרים, הצג תמונות אמיתיות של המוצרים, אותם מצפים הלקוחות למצוא באתרך
  • הצג תמונות של העסק שלך בפעולה, כגון מעצב שיער שמספר, מסעדה בזמן הגשת ארוחת ערב וכו'
  • אין צורך בצילום מקצועי של התמונות, אבל כדאי לוודא שהתאורה מספקת והתמונה ממוקדת על מנת שהלקוחות יוכלו לראות את הפרטים
  • חשוב לדעת - עדיף להעלות תמונות עד גודל של עד 100Kb על מנת שלא יאטו את טעינת הדף
  • השקע מחשבה במה שמופיע ברקע. אינך רוצה להסיח את הדעת מהעיקר. אם יש לך מסעדה ואתה מציג תמונות של מנות עיקריות מעוררות חשק, אינך רוצה שיעמוד תנור מלוכלך ושף מזיע ברקע
  • וודא שקל למצוא את גלריית התמונות באתר
  • הוסף כותרות ברורות לכל תמונה, תוך שאתה מציג מידע רלוונטי כגון תיאור המוצר, לרבות מידות או משקל, מחיר ומידת הזמינות של המוצר בחנות או למשלוח

 

וודא שללקוחות שלך קל למצוא אותך

 

אם הלקוחות שלך אינם יודעים איפה אתה, הם לא יוכלו להגיע אליך ייתכן שהלקוחות ימצאו אותך ברשת. אבל השלב הבא הוא, לבדוק אם הדרך אליך נוחה להם. הם צריכים למצוא אותך גם בעולם האמיתי.

 

ספק, במקום גלוי, כל מידע שתוכל כדי לעזור ללקוחותיך, להבין היכן מצוי העסק שלך וכיצד להגיע אליו, בדרך פשוטה וקלה להבנה.

 

  • וודא כי כתובת העסק ומפת הגעה מופיעים בדף הבית או בעמוד "צור קשר"
  • הצג תיאורים ספציפיים. אם אתה מבקר אצל הלקוחות שלך, הצג באופן ברור את המרחק שאתה מוכן לנסוע, את אזור השירות שלך ואת איזור שירות המשלוחים שלך
  • אם יש לך חנות, חשוב כיצד אנשים יגיעו אליה. במידה והם מגיעים ברכב, היכן יוכלו לחנות? מה מרחק ההליכה מתחנת האוטובוס או הרכבת הקרובה? כיצד ימצאו את הכניסה הנכונה?

 

 

הצג את המחירים שלך

 

אל תבלבל את הלקוחות. הצג את המחירים שלך רוב הלקוחות הפוטנציאליים מעוניינים לדעת מה המחירים שלך, לפני שהם מבצעים רכישה או הזמנה. כבד את הזמן שלהם, והצג את המחירים במקום בולט ונגיש באתר. הקפד לעדכן את המחירים כאשר הם משתנים.

 

  • ככל שתרחיב יותר אודות המחירים שלך, כך ייטב
  • אנשים רוצים לדעת אם יש תוספות חבויות במחיר. חשוב לציין מה כלול ומה לא כלול בעלויות של המוצרים שלך
  • אם המחירים שלך משתנים, אמור זאת באופן מפורש
  • הצעות מיוחדות או מבצעים? וודא שקל לאתר אותם

 

עזור ללקוחות ליצור קשר

 

אם אתה מוודא שלאנשים יהיה קל ליצור קשר, הסיכויים שיתקשרו אליך עולים חשוב שפרטי ההתקשרות עמך יהיו בולטים. כך תעודד את הלקוחות הפוטנציאליים לבצע את העסקים שלהם איתך.

 

  • וודא שפרטי ההתקשרות שלך מוצגים באופן בולט. הצב אותם באותו מקום בכל עמוד, במידת האפשר
  • וודא כי רשמת את מספר הטלפון הנכון להתקשרות במידה ויש שאלות. אם הוספת כתובת דוא"ל, הקפד לבדוק שהחשבון תקף ובדוק אותו באופן קבוע
  • מספר טלפון ופקס, כתובת דוא"ל וטפסים מקוונים - ספק כמה שיותר אפשרויות להתקשרות
  • על הטפסים המקוונים להיות קצרים. בקש שם, כתובת דוא"ל, מספר טלפון והערות. זה כל מה שנחוץ לך
  • עמוד "צור קשר" באתר שלך הוא מקום טוב להציג את שעות פעילות העסק שלך

 

הקפד לעדכן את אתרך באופן שוטף

 

תן ללקוחות שלך סיבה לחזור לאתר שלך האתר שלך משקף את העסק שלך, כך שהוא צריך תמיד לכלול את המידע העדכני ביותר לגבי הפעילויות שלך, מוצרים או שירותים חדשים שאתה מציע או שינויים בעסק שלך.

 

  • בדף הבית, הוסף מידע אשר מעדכן את הלקוחות בהצעות מיוחדות, מוצרים חדשים או אירועים
  • אם יש לך חשבונות ברשתות חברתיות או בלוגים, הוסף קישור לחשבונות הללו באתר שלך. בכל פעם שחל שינוי משמעותי, למשל הוספת פריטים חדשים לתפריט, תוכל לעדכן את הלקוחות שלך בקלות
  • שקול את האפשרות של הרשמה לעלון שאתה מפיץ. וודא שתוכל לכלול בו עדכונים שוטפים. שים לב - השימוש ברשימות מיילים של לקוחות, מותנה באישורם על פי חוק

חושבים לבנות אתר לעסק שלכם אבל לא יודעים מאיפה להתחיל?

מאמרים.

 

שלח

שם מלא:

שדה חובה.

תודה רבה!

פנייתכם התקבלה ונשלחה בהצלחה.

טלפון:

שדה חובה.

אי-מייל:

שדה חובה.

דברו איתנו

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

הודעה:

שדה חובה.

 שרות לקוחות בימים א׳ עד ה׳ בין השעות 9:00-16:00
office@armadil.co.il

שרות לקוחות בימים א׳ עד ה׳ בין השעות

9:00-15:30
office@armadil.co.il

עיצוב אתרים