מה נדרש על מנת לפתוח חנות וירטואלית?

 

פורסם בתאריך 02/12/2017

תחילה נבין שחנות וירטואלית היא בעצם עסק אינטרנטי שמטרתו להציע ולמכור מוצרים באינטרנט ללא מגע אדם ולהרוויח כסף. כמו בכל עסק אחר גם בעסק הזה נדרשת השקעת זמן וכסף.אז מה אתם בעצם צריכים להכין או מה באמת נדרש מכם כדי לפתוח חנות וירטואלית? הנה לכם רשימה של כמה דברים שתהיו אחראים עליהם בפתיחת חנות וירטואלית.

 

יצירת תוכן מוכר לחנות

ללא ספק אחד הנושאים החשובים ביותר להצלחת החנות כי בסופו של דבר אנשים קונים מוצרים ולא עיצוב אתר, והמוצרים שלכם מוצגים ללקוחות ע"י תוכן טקסט, תמונות ווידאו. ככל שהתוכן שלכם יהיה טוב כך יגדלו הסיכויים למכור יותר. צרו תוכן מוכר לכל מוצר, טקסט המתאר אותו בצורה הטובה ביותר כאילו וזה היה איש מכירות שמוכר לכם את המוצר בחנות. דאגו לתמונות איכותיות, אל תתפשרו על בינוניות.

תוכן נוסף בחנות שיכול לעזור ללקוחות שלך כמו: דפי מידע: זה הוא תוכן כמו אודות, משלוחים והחזרות, שאלות ותשובות, שירות לקוחות, תקנון, טבלת מידות שמטרתו לתת פרטים לגולש. אודות: מי עומד מאחורי החנות? כתבו כמה מילים על עצמכם והדרך שעברתם, מה היתרונות שלכם, מה האג'נדה, החזון והחלום שלכם. רצוי שהתוכן יהיה אמיתי ולא מתנשא ורצוי לשלב תמונה של החנות במידה והיא מרשימה או אפילו תמונה שלכם אם מדובר בפרויקט אישי. משלוחים והחזרות: הציעו שיטות משלוח נוחות, הציעו החזרות וספרו בגאווה על כך ללקוחות שלכם. אל תפחדו להציע החזרות, זה יגדיל לכם את המכירות ומעט מאוד באמת יחזירו. שירות לקוחות: דף מידע שתוכלו בעזרתו להגיד ללקוח שהכל בסדר, שיש לו עם מי לדבר במידה ויצטרך. הציגו בעמוד זה כמה מילים על השירות שלכם בצירוף שיטות יצירת הקשר עמכם. תקנון: בו רצוי לכתוב את תנאי הרכישה, משלוחים, החזרות וכו'. חברות האשראי מחייבות דף תקנון בחנות לקבלת אישור סליקה, ההמלצה שלנו היא לתת לעו"ד לנסח לכם את התקנון.

 

הכנת גרפיקה

כמעט לכל עסק יש לוגו, לא לכולם יש שפה עיצובית, בחנות וירטואלית רצוי שתהיה לכם שפה עיצובים לאורך כל דפי החנות שלכם. למשל אם הלוגו שלכם בצבעים מסוימים חשוב שגם החנות תהיה בצבעים אלה.

 

קביעת שיטות המשלוח בחנות

אתם צריכים לקבוע את שיטת המשלוח שלכם בחנות, עליכם ליצור קשר עם חברות שליחויות ולבחון את שיטת המשלוח בזמן ועלות ולפי זה לבחור את שיטות המשלוח הטובות והמשתלמות ללקוחות שלכם.

 

קביעת שיטות התשלום

שתי שיטות התשלום הפופולריות בארץ הנם תשלום באמצעות כרטיס אשראי ופייפאל.

כרטיס אשראי: על מנת להציע תשלום באמצעות כרטיס אשראי עליכם ליצור קשר עם חברת האשראי שלכם ופשוט להגיד להם שאתם בונים חנות וירטואלית ושאתם מעוניינים לסלוק אונליין. הם ישלחו לכם טפסים שעליכם למלא כדי לפתוח לכם מסוף אינטרנטי – כך אגב, תוכלו להבדיל בין העסקות שמתבצעות בחנות הפיזית מול אלה שבאינטרנט. בנוסף, עליכם ליצור קשר ולסגור עם חברת סליקה כמו Cardcom או Tranzila, הלא היא החברה שמקשרת בין האתר חנות שלכם לחברות האשראי. הם ימסרו לכם שם משתמש ומספר טרמינל שאותו עליכם להטמיע בחנות שלכם. פייפאל: נכנסים לאתר פייפאל ופותחים חשבון עסקי, מחברים את החשבון פייפאל שפתחתם עם חשבון הבנק שלכם וזאת כדי להעביר כסף מפייפאל לחשבון הבנק (שיכנס לכם כסף לחשבון מעסקאות). לאחר מכן, מוסיפים כרטיס אשראי על מנת לאמת שאתם הבעלים של החשבון, פייפאל יגבו מהכרטיס אשראי שלכם 8 ש"ח, תוך יומיים תראו בפירוט האשראי שורת חיוב מפייפאל על סך 8 ש"ח ובאותה שורה תראו קוד בין 4 ספרות, את הקוד הזה עליכם להקליד בפייפאל ומיד שתעשו את זה החשבון שלכם יאומת.

לסיום, עליכם לחבר את החנות הוירטואלית שלכם עם פייפאל (אנחנו עושים את זה ללקוחות שלנו).

לפייפאל יש שירות לקוחות – בשלב הזה רק ללקוחות רשומים בלבד, לכן אתם חייבים לפחות לפתוח חשבון. לחצו כאן כדי לראות את המספר טלפון של פייפאל בחשבונכם.

 

ניהול החנות

ניהול הזמנות, מתן שירות לקוחות ולוגיסטיקה. תנהלו את ההזמנות ממכירות שבוצעו בחנות, תתנו מענה לשאלות של לקוחות, תארזו ותשלחו את החבילות בדואר או עם שליח. כמובן שכל הזמן חשוב לרענן את מוצרי החנות ושיווק ללקוחות קיימים .

 

פרסום החנות

הפרסום חשוב להצלחת החנות הוירטואלית שלכם. אתם יכולים להתחיל לפרסם את החנות בדרכים חינמיות, הוסיפו את הכתובת של החנות הוירטואלית על השקיות שאתם נותנים ללקוחות בחנות הפיזית שלכם, הוסיפו את הכתובת גם על החשבוניות, שלחו מייל או SMS לכל הלקוחות הקיימים שלכם והזמינו אותם לחנות החדשה בצירוף קופון, פרסמו בדף הפייסבוק שלכם, באינסטאגרם, הזמינו חברים ומקרים ובקשו מהעובדים שלכם לשתף ולהזמין את החברים שלהם.

אחרי שעשיתם את ההד הראשוני, התחילו לפרסם במטרה להביא גולשים חדשים מחוץ למעגל שלכם שירכשו בחנות, תוכלו לעשות זאת דרך רשתות הפרסום הפופולריות גוגל או פייסבוק או לפנות למקצוענים בתחום כדי שיפרסמו אותכם.

 

פתיחת חנות וירטואלית היא פוטנציאל אדיר לעסק, ההקמה שלה הרבה יותר פשוטה מעסק פיזי.

תן לאתר שלך למכור עבורך! ​

מאמרים.

 

שלח

שם מלא:

שדה חובה.

תודה רבה!

פנייתכם התקבלה ונשלחה בהצלחה.

טלפון:

שדה חובה.

אי-מייל:

שדה חובה.

דברו איתנו

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

הודעה:

שדה חובה.

 שרות לקוחות בימים א׳ עד ה׳ בין השעות 9:00-16:00
office@armadil.co.il

שרות לקוחות בימים א׳ עד ה׳ בין השעות

9:00-15:30
office@armadil.co.il

עיצוב אתרים